AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

2012

Publicerad 2012-12-30 00:12:17 i

Jaha, då var detta året snart slut också. Så det är väl nu jag ska försöka komma på vad som varit bra och dåligt i år? Ska försöka göra mitt bästa, det måste jag säga! Får väl lägga till efter hand som jag kommer på mer ;)
 
- har införskaffat två helt underbara tamråttor, Sture och Felix <3 :)
- firat jul med David och hans familj för första gången :) :(
- Sandra har flyttat till Hörby <3 :)
- varit på min första anställningsintervju :) (vilket dock inte gick exemplariskt bra..)
- jag har handlat på Systemet (höhö, en annan blev ju 20 i år ;)) 
- Jorden gick inte under :)
- fått ordentlig ordning i lägenheten :)
- mitt Granuloma Annulare på benet har blivit sämre :( 
- tog studenten! :D 
- börjat läsa en massa böcker igen :)
- Sandra har blivit vuxen, höhö ;D
- skaffade en iPhone 4S :) (vilket är det bästa jag någonsin gjort i mobilväg!)
- sålde min Seat och köpte en Saab :)
- vann en resa på 10'000kr :)
- var på Malmöfestivalen med bästa Fanny och Nita <3 :)
- varit på TVÅ ljuspartyn och bestämt mig för att ha ett eget :)
- gjort min första nagelförlängning, vilket ledde till en LÅNG tid med EGNA långa naglar (men säg den lycka som varar för evigt)
- varit på min första skolbal :) 
- druckit tequila "baklänges" :( (citron, tequila, salt........... allt hamnade på bordet)
- varit på en bar för första gången :)
- varit på Malmöfestivalen och representerat Oriflame :)
- varit i Göteborg med Meral <3 :)
- varit i Stockholm med pappa och farmor och farfar :)
- sovit hos farmor och farfar (nostalgi på det!)
- kört mammas och pappas bil!!!! :D
- börjat handla på tradera :)
 
Ja.... listan kan ju göras lång
 
   
La upp denna underbara bild BARA för att hon är så söt! :D
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela