AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

It's been a while..

Publicerad 2013-04-04 22:18:11 i

Jag har, som vanligt, haft en väldans massa saker för mig och inte känt att jag haft tid att skriva här. Har hunnit fylla 21 (!), och i födelsedagspresent fick jag en digital köksvåg, springformar i olika storlekar, hela bokserien "Vampire Academy", och en massa annat. Bjöd mina gäster på min berömda äppelkaka med vaniljsås och marängsviss, som för övrigt var första gången jag gjorde och åt. Det var gott, men way too much sugar!
Träffade även Linnea under hennes lov i Sverige! Vi satt ocsnackade som vanligt, och åt pastasallad ;) fick brevpapper av henne (som hennes mamma sa: du ger henne något du kommer få tillbaka). 
Vad jag mer har gjort? Har skaffat en blogg till, www.fyndatochklart.blogg.se , där jag lägger upp saker som jag säljer billigt - kolla gärna!
Men nu ska jag äta fruktsallad! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela