AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Vilken jävla känsla....

Publicerad 2013-02-04 15:34:22 i

För exakt en vecka sen hade jag ljusparty hemma hos mig, och flera av mina superbraiga vänner kom hit! Vad som också gjorde det hela superbra var dels att jag bjöd på världens godaste äppelkaka med vaniljsås! Och kladdkakemuffins! Och fruktsallad! Dels var det också att jag lyckades "köpa till mig" ljus och grejer för över 2200kr, men endast betalade 57kr!! Jag är grym ;)
 
För att komma till själva saken. Idag är det måndag. Förra måndagen hade jag ljusparty med massa människor, vilket resulterar i en del disk och städning. Jag har inte varit så produktiv sen en vecka tillbaka, och ändå har jag bara jobbat fredag och söndag, vilket gör att jag har haft MÅNGA lediga dagar att faktiskt ta tag i skiten med. Men nej, jag har bara slöat. Problemet har heller inte varit att jag inte velat ta tag i det, jag har bara inte orkat. Känns förjävligt när orken inte räcker till de saker man vill. Märkte det igår. Jag jobbade, började klockan ett. Då var jag på hur bra humör som helst, var pigg och sprang runder och gjorde allt som behövde göras. Såg framför allt fram emot att klockan skulle bli fyra, då min älskade Nita skulle komma och jobba med mig. Men vad händer då när klockan är fyra? Jag blir så otroligt slö. Orkar inte ens prata något nämnvärt med Nita. Vi var nog lika pigga och glada båda två, men kändes bara så frustrerande. Här har jag gått och väntat HELA JÄVLA DAGEN på att hon ska komma, och då pallar jag inte ens prata med henne?! Så ja, jag går hem klockan sju - för att inte tala om jättetrött. Väl hemma fixar jag en del grejer som jag lovat jobbet att fixa, sen lägger jag mig på soffan och slocknar på plats. Inte ens när David kommer och sätter sig hos mig för att vi ska titta på tv tillsammans och mysa är jag på särskilt bra humör. Kämpar för att hålla ögonen öppna, så till slut säger jag till honom att jag vill sova. DET HAR ALDRIG NÅGONSIN HÄNT ATT JAG SKITER I ATT VARA MED HONOM NÄR HAN VILL DET PGA EN SÅN HÄR JÄVLA SKITSAK! Vad händer? :(
 
Men idag ska jag bruka allvar. Och smart har jag varit också! Har nämligen bjudit hit Davids pappa på middag ikväll, mest för att jag ska städa färdigt och inte bara lägga mig på soffan, men också för att det hade varit kul att ha hit honom. Man träffas ju inte så ofta, om man säger så. 
 
Så nej, nu ska jag gå och diska och fixa till det i köket. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela