AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Blir lite småirriterad!

Publicerad 2012-11-20 11:57:43 i

Ja, som sagt, Tradera i mitt hjärta <3 Men nu är det så att i torsdags vann jag en auktion på kvällen, och förde över pengar till människan som höll i auktionen. Alltid när jag fört över pengar skickar jag ett mejl till människan och talar om hur mycket jag betalt, för vad jag har betalt, och att jag vill att personen talar om för mig att denne har fått pengarna, och berättar när varan skickas. Detta är ju för att båda parter ska veta vad som händer, och att jag som kund inte ska känna mig extremt lurad om paketet aldrig dyker upp (kan ju vara så att det inte är skickat..?).
Detta har vissa människor svårt att förstå. Jag har köpt ca 12 varor på Tradera under lite mer än ett år, och har bara haft problem med detta två gånger - andra gången var med den auktionen jag vann i torsdags. 
 
Jag insåg ju redan i helgen att jag nog inte kommer få något jävla svar från människan, då denne inte sagt till mig att han/hon har fått in pengarna (pengarna ska ha kommit in samtidigt som jag godkände transaktionen, eftersom vi har samma bank). Men lite smånaiv som man är, så tänkte man att han/hon säkert väntar tills paketet skickas.. Icke! Paketet kom idag, och har inte hört ett jävla skit från personen. Gissa vem som kommer få så låga poäng som det bara går under "kommunikation"! 
 
Vad är det som gör att de skiter fullständigt i att bara skriva ett jävla fucking mejl där det bara står typ "varan är skickad, mvh ........" ooooooh, jobbigt! Man blir ju lite småirriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela