AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

OC

Publicerad 2012-11-12 23:16:25 i

Japp, nu har jag sett klart alla fyra säsonger av serien OC (den med Mischa Barton och Benjamin McKenzie). Så nu ska jag ju ge ett omdöme då.
 
Tänker då säga vad jag tycker utan att spoila det för någon, om nu någon som inte sett hela serien som planerar att göra det. Men jag gillade slutet - alltså det sista avsnittet! Däremot tyckte jag att säsong fyra spårade ut en aning, och att de skulle slutat med sista avsnittet i säsong 3 (ni som sett det, vet vad som händer där). Men om man ser det som att säsong fyra spårade ut en aning (asså, bara LITE), så kan man ändå acceptera det. Säsongen är på bara 16 avsnitt, och sista var ju hur bra som helst, och de första... kanske fem avsnitten (?) var bra och inte alls överdrivna. Så 10 avsnitt var lite "flippade" bara. ......nu känns det som att jag bara svamlar >.<
 
Så, nu till den stora frågan - vad ska jag nu se för serie?! Innan OC tittade jag på alla säsongerna (8 stycken) av Charmed (Förhäxad), så något måste jag ju titta på! Har sett hela Prison Break, hela OZ och två säsonger av Beverly Hills 90210 (den gamla då). Tips?
 
Från det ena till det andra. Sixten är en söt kise, och det ska han nog vara glad för! För idag när jag höll på med saker på datorn, som jag inte gärna ville skulle försvinna, hoppar han upp på datorn och stänger av den... (knappen sitter ovanpå datorn, vilken idiot som nu bestämde det.......!) Blev arg, men suckade bara och gick därifrån. Så sitter söta lilla Sixten bara och sötar sig och tittar sött på mig... dör av denna sötheten....
 
Varit på ljusparty idag också, men fick ont i huvudet av alla doftljus - så efter att ha tittat i katalogen och inte hittat något jag ville ha, så gick jag hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela