AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Tradera <3

Publicerad 2012-11-14 13:45:25 i

Ibland undrar man om det var bra från början att gå med på Tradera.com... Har ju dock köpt en del saker, och det mesta har väl varit till nytta - men mycket skit också.
 
Det första jag köpte var en grå, "blommig" klänning, som är hur snygg som helst om man sätter dit ett skärp. 
Har även köpt olika klädpaket, oftast med dålig utgång.... mycket där som inte var värt köpet, eller som inte passade - dock får man ju se det som att det jag faktiskt gillade och som passade var ju hur bra som helst!
Har köpt en bok till mamma (som hon redan hade....... men ändå!). Fulländat min samling av Liza Marklunds "Gömda"-serie (mer känd som "Asyl").
 
Sen idag gjorde jag något som jag sagt till mig själv att INTE göra. Köpa skor via internet, och från Tradera dessutom ( =ingen retur om de inte passar). Men måste säga att jag tyckte att de var snygga, och tur är väl det! Det är dessutom min ordinarie storlek, så får hoppas på det bästa! 
Här är de iaf :) (OBS! Lånad bild!)
 
 
Så, vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela