AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Ven med den bästa <3

Publicerad 2013-06-18 23:50:00 i

Idag gick jag upp klockan 9, fixade allt här hemma; gav katterna och råttorna mat, klädde på mig, fixade allmänt, sen körde jag till Höör. Parkerade min bil och sprang som en galning till tåget för att hinna med det där Meral befann sig. Vi åker till Lund, tar sedan tåget till Landskrona. Åker trådbuss i Landskrona ner till färjan till Ven, köper biljett och går på båten som så fint står och väntar på oss. Vi påbörjar vår 30 minuter långa färd ut till den vackra sommarön. 
Som vanligt är vädret mer än bra där ute, och vi påbörjar vår vandring (se karta)
 
 
 
Sammanlagt skulle jag tippa på att vi gått minst en halv mil på bara ven, sen har vi ju gått lite innan vi kom dit också ;)
Det började med att vi steg av färjan, sen gick vi upp för den långa backen och förbi cykeluthyrningen. När vi kom till den lilla affären på ön så köpte vi vars en glass. Gick till Sankt Ibbs kyrka och tittade på utsikten över småbåtshamnen nedanför. Fikade när vi kommit ner till småbåtshamnen, sen gick vi vidare. Otroligt trevlig sällskapp, PLUS att jag lyckats bättra på min bränna ;) 
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 6632475012 "
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela