AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Depp...

Publicerad 2012-11-12 12:43:28 i

Var lite halvt missnöjd med mitt liv idag, så gick inte upp ur sängen förrän klockan var 12, och det bara för att katterna ville ha mat.

Vill komma någonstans i livet, ha ett jobb med vanliga dagtider, så man slipper helt eller delvis helger och sena kvällar.

Att komma på vad man vill göra med sitt liv är ju lättare sagt än gjort.. Har tre alternativ.
1. Bara se till att jobba ihop de timmar som krävs för att komma in på apotekstekniker (motsvarighet: jobba heltid inom vård, omsorg eller service i ett halvår = typ 960 timmar)
2. Hoppa på naturvetenskapligt basår och läsa om alla de ämnena jag läst i gymnasiet, fast med bättre betyg. Detta för att läsa till farmaceut.
3. Sätta mig på komvux och läsa upp matte och kemi B så jag kan läsa till farmaceut.

Får ta och kolla upp hur många timmar jag jobbat sen jag tog studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela