AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Tidningar

Publicerad 2012-11-25 23:33:26 i

Ganska sjukt egentligen, om man tänker efter, hur mycket pengar man lagt på tidningar.. Satt och kollade genom de tidningar jag sparat. Frida, story, story novell, MyStory, solo, starlet, chica och övriga skvallertidningar. Och det är bara det jag har kvar. Kastat/gett bort en jävla massa okej-tidningar och för att inte tala om Julia..

Lådan på bilden innehåller enbart tidningen Frida.. Högen till vänster är novelltidningar, och de kommer jag garanterat behålla väldigt länge.. Finns det någon novelltidning idag? Som enbart innehåller noveller, och då i olika genrer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela