AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Laddar upp för morgondagen :)

Publicerad 2008-08-27 10:04:31 i Allmänt

Igår gick jag hem från skolan vid 11.. var väldigt förkyld, hade ont i huvudet, ont i magen (som sen gick över i min rygg istället >.< ) och illamående.. så jag gick till skolsyster, så la hon in en sjukanmälan på mig. Det ska ju börjas i tid ''/ usch neej! Så jag gjorde vårt lilla test på matten, sen stack jag hem. Syrran hade spytt i skolan också, men hon mådde bra :S läraren hade skickat hem henne.

Idag är det lite bättre :) bara problem med att prata nu i princip >.< men då blir väl folk glada :) för då babblar jag inte på så förbannat mycket (a) (tror dom jaa) haha. Stannade hemma från skolan idag också för att jag ska orka följa med klassen till malmö imorgon på nått studiebesök. Men det ska nog gå bra :)

Träffa Linnea imorgon då också :D fika, mums! Så jag stannar i malmö efter skolan. Det var ju ett tag sen sist om man säger så ''/ och så kan vi inte ha det! Vill träffa henne mycket oftare! Blir på sätt och vis lättare nu än innan, men samtidigt inte ju ''/.

Sofia ringde mig igår och sa att det finns en plats till mig på HTS i hässleholm på internationella.. Kan ju säga såhär, att om jag inte redan börjat skolan, så hade jag börjat där istället. Men nu trivs jag med min klass, med de lärare som jag redan träffat och så vidare. Så jag tänker gå vidare i Eslöv. Sen är det ju dels det med stressen på HTS.. känner inte för att skaffa mig magkatarr igen bara.. och ligger i riskzonen redan :S usch jaa! Är ju det också att de är 30 personer i den klassen i hässleholm :O i Eslöv är vi bara 14 ^.^ vilket är lagom, tycker jag :P

Mamma ska jobba idag, och imorgon.. sen slutar ju hon i malmö :O och då har hon inget jobb ''/ Bara för att de högre cheferna ska få hög lön, så tar de bort folk som verkligen behövs på sjukhusen! Man kan inte se allt från chefernas sida! Det är ju patienterna som blir lidande av detta! Men det skiter dom i! Gaah! Jaja, Johanna ska börja klaga :) haha.

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela