AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Så har det varit helg igen..

Publicerad 2008-08-31 21:52:57 i Allmänt

.. och därmed inte haft tillräckligt med tid för att skriva blogg ''/

Tack så hemskt mycket Linnea för torsdagen! :D det var jättekul att träffa dig igen, och tycker att vi borde göra det betydligt oftare! Stack till Espressohouse och drack kaffe, sen shoppade vi lite :) köpte en bok, pennor och sånt :) sen gick vi till BurgerKing och käkade. Tycker att vi kan dra in till Malmö och träffas nån gång i veckan och ta en fika eller bara gå runt och prata.

Sen i fredags var det ju egentligen meningen att jag skulle sluta klockan 16.00 i skolan, och Lucas skulle ta tåget så han var i Eslöv vid 5, så jag hann fixa bibliotekskort innan han kom med tåget, så jag skulle åka med honom drifrån till Höör. Men fan heller att det skulle bli som vi planerat..
Början av dagen fick vi reda på att vi inte skulle ha den sista lektionen, så vi skulle sluta 14.00 istället.. bara det att då hann jag inte ta tåget till Ystad, för tåget gick 14.07 från eslöv om jag då skulle hinna.. så vi bestämde att jag skulle ta tåget fem i fyra till malmö, och sen träffa honom där. Men så blev det ju inte heller >.< eftersom att våra mattelärare släppte oss 10 minuter tidigare, så hann jag med tåget 14.07, så jag åkte hela vägen till Ystad. Kom in på stationen 15.33, och tåget tillbaka till malmö, som Lucas skulle ta, gick 15.38.. så jag var i Ystad i hela 5 minuter xD

Åkte hem, sen gick helgen.. alldeles för fort som vanligt.. >.<

Träffade Sara en stund idag.. ett tag sen sist ''/ har kommit på att jag är så dålig på att vara med mina kompisar på fritiden.. håller på med skolarbetet väldigt mycket på vardagarna så.. ''/

Och imorgon, efter skolan, ska jag och Sandra till Nautilus och avsluta vårt kort.. pallar inte med det längre!

Men nu ska jag gå och nanna.. så vi hörs imorgon istället!

Älskar dig, Lucas Hallgren! Min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela