AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Saknat dig Linnea!

Publicerad 2008-08-28 23:04:52 i Allmänt

Idag stack jag och Erre till skolan klockan 7.56, hade naturkunskap från 8.30 till 9.00. Sen skulle vi till vårt hemklassrum och lyssna på ett föredrag av Oleg Izyumenko om Kyoto-protokollet. Man förstod ju inte allt, eftersom att det var på engelska. Men man kom snabbt in i det. Tur att han inte hade det på svenska, för jag skulle stört mig väldigt mycket på hans brytning >.<.

Efter det skulle vi ha matte. Fick min mattebok och ett formelblock idag :) Skulle få reda på resultatet från tisdagens diagnos också.. fick 33 av 60 poäng ''/ men är nöjd med det, med tanke på att jag hade huvudvärk, ont i magen, förkylning och illamående under provets gång xD Men stude som jag är (a) så tvingade jag mig att stanna kvar tills efter provet :) Men tänk endå.. har glömt rätt så mycket sen högstadiet :O man känner sig så kass då ju!

Sen var det lunch.. levde typ på.. ris? och morötter.. >.< Maten går fan inte att äta!

Sen skulle vi gå till stationen.. ta tåget till malmö :) Skulle besöka ZENIT. Skulle delta i värderingsövningar. Skulle säga vem man ville ta med sig om det skulle bli krig här, om vi skulle fly.. fick först välja hur många som helst.. sen satte hon oss i en situation där vi bara fick välja EN person att ta med oss.. När hon frågade mig vem jag skulle ta med mig, så svarade jag att jag backade ur, och gav min plats till min bror som då skulle ta med sig min syster!
Uppriktigt sagt så HATAR jag att man säger sånna situationer. För det har hänt många hemska saker som jag har sagt.. kan inte hjälpa att jag tycker att det är mitt fel då, trots att jag vet att det inte är det!

Efter det gick jag och erre till stationen och mötte oskar.. sen stack vi till Burger King, de skulle äta.. sen drog jag med Linnea till Espressohouse :)
Vi gick runder lite i Malmö, stack till triangeln och in om hansa kompaniet. Sen käkade vi på Burger King på Stora torg.

Tåget hem gick 18.28, så jag ringde älskling och pratade med honom hela vägen hem, och lite till :)

En väldigt lyckad dag detta! Fatta vad jag har saknat dig Linnea! Måste ses oftare! <3

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2008-08-29 16:06:38

du måste lägga till världens bästa kompis på din blogg topp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela