AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

- hemma från skolan igen

Publicerad 2008-09-16 17:58:58 i Allmänt

Ibland undrar jag hur saker hade varit om man agerat annorlunda. Jag vill ju inte alls påstå att det skulle varit bättre! Men man undrar ju endå hur saker hade varit. Jag lovar, jag hade ju inte varit lycklig med någon av dom.. det vet jag med stor säkerhet!
Aldrig så lycklig som jag är just nu! Och hade jag då tyckt att jag var lycklig, så hade jag inte visst vad lycka var.
Såg ett mail jag fick den 2 september idag.. från Marcus Bach. Personen, som jag aldrig trodde jag skulle få nått "personligt" ifrån igen (misstolka mig inte). Han hade skrivit en text.

" Till dig."
"Trust me if I got another chans I would fix it up
I would erase some things That I know I fuckd up
I would erase every memory I have with you
Cause I did things wrong and it's hurting you
And you got another man and youre happy for the moment
And Im lonley, I just wish that you walkd in and showd me
Thats hes mush better then me, that he treats you good
So you forget about me, I think about you and I feel so alone
I wish I could run to the sun, just run to the mountens
Run for the fun, feel the peace when I run from it all
Run from the heart that can kill me finaly
Wounder what you do now, and did I meanson that I got a album
comeing out, yeah thats right, kind of funny after all this time
But I do the best I can, I miss you doh..
You where just fucking beutiful, I think about your body
And those eyes, when you smile, when your looking like a catwoman,
That woman, captured my heart, but I fuckd it up
Memory still and my head popps up, I had a issue
You had the tears, I turnd away, you where still haveing tears
Is not a excuse Im just saying whats up?"

Jag, personligen, tror att han "stänger in" sig själv alldeles för mycket! Går man inte i skolan, så har man ju inte så mycket att göra om dagarna om man heter Marcus Bach.

Jag, som snäll, tänker inte klanka ner på någon. Tänker inte gå och vara sur eller arg på någon. Helt onödigt!

Men jag är så jävla lycklig! Verkligen! Och det är som Marcus skrev:
"Thats hes mush better then me, that he treats you good"   - det stämmer faktiskt, mer än 10 miljoner gånger om!
ÄLSKAR LUCAS HALLGREN SÅ IN I HELVETES MYCKET! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela