AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

15 september 2008

Publicerad 2008-09-15 10:06:15 i Allmänt

En dag ska folk veta vem jag är :) För en god sak då alltså..

Nu sitter jag i skolan (som alltid) och har rast för tillfället, för jag vill lära mig saker under lektionerna ;) haha! För då blir jag smart, och då får jag bra betyg, och då kan jag bli vad jag vill :P haha..
- njaa, riktigt så fungerar det inte..

Men Elin är tillbaka i skolan nu iallafall.. hon hade inte körtelfeber iallafall, vilket är tur. Sandra är också tillbaka, men hon var ju endå i skolan i onsdags. Usch, hemskt att vara sjuk!

Åker förmodligen till Ystad på torsdagskväll :)
STUDIEDAG PÅ FREDAG :D
Stannar då till söndag, så kommer Lucas till mig helgen efter.. ska tillbringa den helgen i mormors affär från 10.00 till 16.00 :O vilken jävla tur att Lucas är med, säger jag bara! Hade inte stått ut med min mormor då! Förmodligen (förhoppningsvis?) bjuder mormor oss på mat unde de dagarna :) härligt!

Nu kom läraren och skulle visa vår klass´s blogg, http://sm-sp.blogspot.com/
Och där står typ att imorgon kommer våra samarbetsorganisatoner hit.
Men men.. lektionen börjar nu. Ses och hörs, pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela