AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

25 september 2008

Publicerad 2008-09-25 14:14:04 i Allmänt

Idag fick vi tillbaka våra matteprov :D
max: 40
VG: 32
G: 14

Jag fick 34 ;D Gladgladglad!

Sen skulle vi typ ta reda på sannolikheten för om man skulle dra 200 kort ur en kortlek.. jag som fick redovisa mest sen inför klassen ju.. men inte mig emot xD

Men men.. snart är det tyska ^^

När jag kommer hem, ska jag typ sova en halvtimme, sen ska vi nog käka.. sen ska jag plugga till Naturkunskapsprovet som är imorgon.. måste klara det!
Sen ska jag prata med älsklingen en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela