AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Åker runder i skåne..

Publicerad 2008-09-12 12:28:18 i Allmänt

Nu är klockan typ 12.. och vi slutar klockan 14. Ska försöka ta tåget klockan 14.07, så ska fråga Mathias på matten om vi inte kan få sluta en stund innan, så jag hinner med det tåget. Hoppas, hoppas, hoppas!
Då åker jag till lund, träffar mamma och pappa.. de tar med sig mina skolböcker hem.. utom matten, för den tänker jag ta med till Lucas ^^
Och då ska jag få mammas tågkort också, så slipper jag betala sen när vi ska till Delén. Men de hade ringt igår när vi var hos farmor och farfar, och vi kom hem sent.. så vi fick inte tag i dom ''/ Så jag undrar mest just nu vad det var de ville säga..

Men ska iallafall dit imorgon kväll :) Kulkul!

Tycker inte att internet är särskilt kul längre ''/ mer än skolarbete och max kolla bdb och så ^^
Men men.. får bli bättre med uppdateringar igen >.<

Jajaja, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela