AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Danskar, finnar och samer >.<

Publicerad 2008-09-08 14:28:05 i Allmänt

Jaa, som ni redan vet så var jag ju på läger för barn med kroniska sjukdomar i torsdags till igår, i Stockholm. Det var riktigt kul vid vissa tillfällen faktiskt :) Bara det att jag blev kallad dansk rätt ofta.. >.< av nån norrlänning :O  så enligt mig är han finne :P haha. Han kallade en tjej från Vilhelmina för same ju :O >.<

Torsdag:
Vakna, frukost, packa klart, sitta vid datan, åka till flygplatsen, flyga, fika med de som redan var där, åka buss, fotografera globen, käka på Reisen hotell, gå på gamla stan, buss till båten (Cinderella II), åka båten i två timmar, gå till våra stugor, bädda sängarna,sova :)

Fredag:
SEGLA! :D

Lördag:
SOS - sällskapsresan xD

Söndag:
Städa, och flyga hem :) shoppa på gallerian i Stockholm, och käka på Friday´s.

Bilder finns på min bilddagbok: acceptmenow.bilddagboken.se

JAG ÄLSKAR DIG, LUCAS!

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2008-09-09 17:35:11

Vilken ö blev det?

Postat av: Elin

Publicerad 2008-09-12 12:14:15

Vad är SMSPare? ;s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela