AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Helgen som nu gått

Publicerad 2008-09-22 14:16:20 i Allmänt

Som vissa kanske redan vet (eller förstår?) så var jag hos Lucas hela helgen :)
Åkte med Sandra till Staffanstorp i torsdags eftermiddag, efter ett sjukhusbesök.
Sen åkte jag till Lucas.. kändes helt konstigt att åka dit, för allt var typ deprimerande ju.. men vi redde ut det hela. Kan ju inte direkt kalla det för tjaffs.. men nått åt det hållet  ''/
Men när jag väl kom till Ystads tågstation, så står min älskling där :D Kan ju inte säga att jag inte är glad när jag träffar honom i vanliga fall, men detta var helt underbart ju! Vi gick till hamnen och satte oss där i mörkret och värmde varandra, och tittade ut mot vattnet. Mysigt!

Men iallafall.. jag hade studiedag i fredags, och Lucas skulle ju i skolan ;) haha. Så jag skulle stanna i hans lägenhet och roa mig själv i princip.. >.<
Och rastlös som jag lätt blir, så gick jag ut. Kollade lite i affärerna. Sen kom jag på den stora idén att jag skulle gå tillbaka till lägenheten och ta reda på vägbeskrivningen hem till morfar och Rosa.. och det som chockerar mig mest, är att jag faktiskt gick dit sen!

Sen resten av helgen var det plugg och mys typ.. kom på att jag verkligen hatar en viss reklam!
'Have a happy period'  :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela