AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Nu kommer ni vara utan mig fram tills söndag :O

Publicerad 2008-09-04 09:55:09 i Allmänt

Jahapp.. klockan är 09.40, och vi ska snart köra..
Men det kommer nog gå bra :) flyget går 12.15, så än så länge är det lugnt.

Kom på att det är rätt så passande att jag läser boken 'Prinsessor - följ med bakom de glamorösa kulisserna till de europeiska kungahusen', eftersom att man förmodligen (inte säkert) kommer träffa prinsessan Madeleine där.
Har typ redan läst kapitlet om henne, så jag vet en del saker ju x) haha. usch jaa..

Kommer typ ha jättetråkigt fram tills vi ska iväg nu, så jag tar lite foton och så :)
Märkte att en av våra två ålar i akvariumet visade sig, så jag tog foton på den, för att alla ska se sen hur jävla äckliga dom är :S och det "hemskaste" av allt, är att de kan leva på land också, så pappa hotar mig med att lägga en i min säng en dag :O fy på dig om du gör det, säger jag bara!

Igår när jag slutade stack jag till ystad. Träffade Lucas, Emilia, Tim och Martin. Roligare folk får man ju leta efter! Jag skrattar mycket i vanliga fall, men fan inte som då! haha.
Kul att man kan ha kul ;)

Åkte hem, så jag var i Höör 20.02.. hade försökt ringa Sandra hela vägen från Ystad, men det gick inte :O kunde inte skicka sms heller :( så jag hoppas att hon inte är sur på mig för att jag inte hörde av mig, som jag sagt att jag skulle..

Tiden går.. och nu är klockan 09.50.. och jag vet typ inte vad jag ska skriva, bara att jag vill skriva något ''/

Kom på att jag ska göra en lista på nya/speciella saker jag har gjort hittills 2008. Men ska inte göra det nu.. ska bara komma ihåg den 2 januari :) dansken + thailändaren.

Jaja, får väl typ dra igen ''/  hoppas inte ni är för glada för att ni slipper mig fram till söndag kväll ;D
Kommer sakna er alla!
Lucas <3 <3
Sandra <3
Sara <3
SMSParna <3
och några till ;) ni vet vilka ni är iallafall! <3

Lucas Hallgren - jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela