AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Skolan nu :)

Publicerad 2008-09-02 12:29:42 i Allmänt

Sitter just nu i skolan. I vårt arbetsrum. På lunchen. Och har allmänt tråkigt! Ska väl typ skriva ner allt vi gick genom på samhällslektionen.. men orkar inte det ''/
Känner för att räkna matte fakiskt :) men vi börjar ju snart, så det känns inte så lönt..
Saknar mitt hjärta, som för närvarande befinner sig i Ystad ''/
MEN FAN DÅ! Livet känns så jävla meningslöst för tillfället! Fast att jag vet mer än säkert att det inte är det.

Lunchen idag: Tacogratäng (gick att äta) och imorgon är det typ fisk :) inte ätit det på jag vet inte hur länge!

Nu, om tio minuter, halv 12 har vi en och en halvtimmes samhällslektion, sen är det 30 minuters rast, sen en och en halvtimmes naturkunskapslektion :) så det är ju ett tag tills jag kommer hem idag, om man säger så. Så när man kommer hem ska man packa klart inför Stockholmsresan.. usch, kommer sakna folk ju! Och jag VET att det bara är torsdag till söndag, alltså bara fyra dagar.. men det är jobbigt! Plus att jag har inte så  jättestor möjlighet att träffa Lucas i veckorna, medans vi ses varje helg.. utom denna som kommer nu :'(
Jag kommer inte klara det!
Så jag hoppas att mamma och pappa går med på att jag ska åka till honom imorgonkväll, och åka nån annanstans på torsdag morgon, så de kan hämta mig där, och sen köra till flygplatsen.. hoppas det!

Samtalet med älsk i telefon igår kväll var väldigt "befriande", eller hur jag ska säga. Men att höra honom berätta i detalj hur han uplevde första gången han såg mig var.. gaah! Det är himmelskt, rent ut sagt! Hade jag haft minsta lilla möjlighet till det, så hade jag åkt till honom då!

Jaja, typ nu börjar min lektion igen, så vi får typ.. "ses" sen igen :)

Älskar Lucas så obeskrivligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela