AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Sugen på att dra till Jägers på fredag..

Publicerad 2008-09-01 19:47:35 i Allmänt

.. men kan ju inte det :( eftersom att jag ska dra till Stockholm då ''/ men skitsamma.. får väl dra dit nån gång sen..
Men mest av allt är jag sugen på att ha myskväll med några kompisar och Lucas :) Skulle varit kul att ordna det sen ju :D haha
Men vilka skulle man "bjuda" då då? :O Aja, ska inte ha det nu, så skitsamma x)

Tåget till Eslöv 07.56 i morse, sen gå till skolan från stationen.. samma tråkiga gamla väg! >.<
Hade svenska, tyska, historia och samhälle idag :) och därimellan hade vi lunch.. blodkorv och potatisbullar >.<

När jag kom hem med tåget 16.02 stack jag och Sandra till träningen.. skulle säga upp vårt kort där.. så sitter vi typ utanför och väntar på att han som har hand om det ska komma tillbaka efter sin middagsrast, och då kommer Lennie ut där och säger heej :S Längesen man sett honom ju :O och ännu mer längesen man snackade med honom för den delen ''/

Flyger till Stockholm på torsdag.. usch, flyga ''/

Sen idag blev jag så jävla förbannad bara! Trots att det är om en sak jag egentligen inte har med att göra.. men vem ger någon rätt att kalla nån annan för 'fitta' egentligen?! ingenting! Gaah! Johanna blir så jävlia förbannad bara!

Jaja, ha en bra dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela