AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Träningsvärk >.<

Publicerad 2008-09-24 11:18:45 i Allmänt

Jaa, igår var klassen på kanotutflykt.. Paddlade typ i nästan två timmar utan uppehåll.. och vi som är så otränade inom ämnet får ju naturligtvis träningsvärk. Hela bunten! Men jag kände inte av det förrens idag heller ju.. axlarna värker som fan xD men jag ska inte klaga :P det kunde ha varit värre!

Nu har vi engelska.. precis skrivit om 'The Code of Hammurabi for the State of Sumer'. Ett arbete inom både historia och engelska.. båda favoritämnena ju >.< NOT!

Jaja, har typ lunch nu.. stekt fisk.
Pussar på er alla underbaringar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela