AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

12 april 2009

Publicerad 2009-04-12 13:07:42 i Allmänt

Nu är det nästan en vecka sen jag skrev här sist, och det har hänt en del sen dess.. Jag var hos Sofia den 7 april, och efter det åkte jag och Sandra till Bjuv för att träffa Benny. Riktigt söt var han. Sen sov jag hos Sandra den natten. Dagen efter skulle vi till Malmö, för att kolla på Entré. Hittade en svart klänning som jag velat ha länge, och köpte den. Köpte även ett par skor. Träffade Becki när vi är på väg från Entré, och tvingar henne att följa med oss istället ;D

Sen åkte jag och Sandra till Lund, och därifrån åkte Sandra till Sjöbo. När jag stod och väntade på Öresundståget som var försenat, så kom Roos och några av hans kompisar upp på persongen. Så jag åkte med dom hela vägen till Höör. Inget större fel på hans kompisar endå ;D de är killar x)

Benny kom hit i fredags. Stannade här till idag. Alt blev helt konstigt, och fattar verkligen inte varför jag ens lät det bli så. Men kompisar är ett bra ord. Mer än så kan man inte säga, eller hur?

Jag ska ärligt och uppriktigt säga att jag inte kommit över Lucas ännu.. Att se honom må bra, och leva livet.. Tycker inte om att höra att han träffat några tjejer, alltså.. folk jag inte vet vem de är.. jag verkligen avskyr det just nu! Han får lov att göra som han vill, han är inte bunden till någon.. inte mig iallafall. Jag vet vad äkta kärlek är.. och jag vill känna den från honom igen.. Aaargh! Vafan ska jag göra?! :'(

Kommer ju ta ett tag innan man kan träffa honom igen.. var ju egentligen meningen att vi skulle dra till malmö på lovet, men det orkade inte han, och han hade inte pengar till det.. så jaa. Det skulle bli "någon annan gång". När är det? Känns ibland som att han inte vill träffa mig igen. Att det som sades, inte stämmer längre.. men det är väl bara jag som "överreagerar" som vanligt..

Sandra frågade innan om jag ville hänga med till Jägers, 16-18 i maj. Ååh, vad man kan längta då!

Allt jag vill, och allt jag önskar, är att du ska ta mig tillbaka. Få mig att känna lycka ännu en gång. Men att saker ska förändras från hur det var förr. Man behöver inte alltid träffas, eller hur? Man lärsig av sina misstag, snälla.. låt mig visa att jag gjort det.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela