AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

3 april 2009

Publicerad 2009-04-03 17:43:07 i Allmänt

En hel del har hänt sen jag sist skrev här.
Farfor har fått tillbaka sin cykel, jag har klippt och tonat mitt hår (så redhead no more), ingen känner igen mitt rum (inte ens jag själv!) :o "Fått" ny TV, och en massa högtalare, ny soffa och fåtälj, och nytt soffbord.

Har inte varit i skolan på ett tag på grund av den jävla infektionen, men var in om idag med mamma för att hämta lite saker. Och nu är det tydligen påsklov. Kommer inte ens märka det, eftersom det är ett tag sen jag var i skolan nu.. och för att det är lov så lär jag inte må bra.. =/

Imorgon kommer morfar och Rosa hit! De har inte varit här på över 6 år nu! Återstår att se hur detta kommer gå.. jaja, dagen jag fyllde år fick jag ett brev från dom med lite pengar i, och på kvällen ringde de och sa grattis, så glad är jag att de verkligen försöker få detta att fungera nu :)

Lovet kommer förmodligen spenderas med att plugga, vara med linnea på djurparken, och tillbringa tiden med lite andra kompisar :) Helt misslyckat ska lovet inte bli bara för att jag inte mår bra! Saker är nämligen på bättringsvägen, men säger bara; JÄVLA ANTIBIOTIKA!

Jaja, nu ska jag dra ett tag, så får se vad som händer

Ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela