AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

4 april 2009

Publicerad 2009-04-04 12:07:23 i Allmänt

Igår hände något jag aldrig trodde skulle hända under min livstid! :o Jag har något väldigt tragiskt att bekänna :(
JAG NÖRDAR MAFIA WARS PÅ FACEBOOK!

För övrigt hände en del annat igår också. Farmor och farfar kom hit på en fika på kvällen.Slutade interiktigtsom man ville, men jaa.. de är de de är. Idag kommer morfar och Rosa hit, om bara 3 timmar :) sen imorgon får man besök av Sandra och Sebbe. De första (förutom de som bor här, farmor och farfar och förmodligen morfar och Rosa) som ser mitt rum. Man kan väl kort och gott säga att de är de första UNGA som ser det, som inte bor här. Men men, nu ska man städa klart sitt rum, så det är klart när de kommer. Mamma och pappa är i Lund för tillfället och hämtar mormors mattor >.< 

Puss och kram :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela