AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Min syster fyller under tonåring, så elak jag är...

Publicerad 2009-12-09 22:17:44 i Allmänt

Idag fyller min lillasyster 12 år. Grattis! Vad mer ska jag säga? Hoppas du får en bra födelsedag, med täcken och allt vad du fått :P haha.

Och vet du vad jag är?

Jag är jävlar i det kär! Något jag aldrig trodde skulle ske igen skedde! Helt otroligt. Jag vill vara med dig, hela tiden. Övrig tid saknar jag dig som satan rent. Var har du varit hela tiden? Inte här iallafall.. ;/ ÄLSKAR DIG, david nilsson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela