AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

10 februari 2009

Publicerad 2009-02-10 20:16:43 i Allmänt

Sju månader och fem dagar har gått, och jag älskar dig lika mycket för det!

Det som hände igår kommer jag aldrig förlåta mig för, det lovar jag dig! Allt jag gör verkar bli fel! Det har aldrig varit meningen att vi måste prata med varandra i telefon varje dag.. det har bara blivit så. Och jag var dum nog att ta det som en självklarhet, eftersom jag blir lugn av att höra din röst, eller vara i din närhet. Du har alltid (och kommer alltid, hoppas jag) vara min kille, han som lugnar mig, skyddar mig och älskar mig, precis som jag försöker vara för dig, Lucas.

Något säger mig att detta kommer gå bra, det blir inget fel med detta. Han kommer säga att han älskar mig, och att allt kommer bli bra igen.. men en del av mig tvivlar på det.. den del som är rädd. Den delen är liten, men framträder stort, och det gör mig ännu mer rädd. För tänk om den har rätt :'(

Jag har aldrig varit så rädd för att förlora någon som jag är just nu. Jag sa till dig för några månader sen att man inte ska ta något för givet.. och det är sant! Men jag är rädd att jag började brista på den fronten.. jag tog nästan för givet att det alltid kommer vara du och jag, vilket jag vill, och vilket jag kommer kämpa för!

Jag älskar dig, Lucas Sture Richard Hallgren, av hela mitt hjärta, hela min hjärna, hela mig kropp och hela min själ. Jag vill att det ska vara du och jag mot världen.. alltid! Som vi sa att det skulle vara.
I början av vårt förhållande var allt ett frågetecken, efter det var det ett enda stort utropstecken, och nu är det ett frågetecken igen?

Jag kanske oroar mig i onödan, vad vet jag? Men jag ska inte ta något för givet längre! Och skulle det vara så att det inte är vi.. då kommer jag bryta ihop, och kommer föralltid sakna någon som glömmer höra av sig som han sagt. Det är faktiskt en charmig del av dig älskling, men ibland kan man störa sig på det som in i helvete!

Snälla, låt det förbli vi. <3
Johanna Marina Sofie Sjöholm 920330 - **** <3 Lucas Sture Richard Hallgren 920720 - ****

Jag älskar dig som in i helvetes fucking mycket, glöm inte det! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela