AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

12 februari 2009

Publicerad 2009-02-12 23:01:45 i Allmänt

Jag har tänkt en hel del sen sist jag skrev (räknar den 10 februari)..
En sak som är den mest korkade saken att fråga är: "Älskar du Lucas?" Svaret är Jaa! Efter att vara livrädd för att förlora honom ena dagen, till att nästa dag vara den lyckligaste tjejen på jordklotet (Lucas förtjänst), så hoppas jag att han förstår att jag inte fejkar min kärlek till honom! It's all real!

Även att detta är ett nytt år! Det har gått 41 dagar av år 2009, och det känns inte som om jag har gjort någon stor bedrift i mitt liv ännu. Det känns ofta som om jag är orsaken till att mycket blir fel! Det är väl inte meningen att det ska kännas så?

Och angående kompisar.. var fan finns alla NORMALA människor i Höör? De existerar ju inte! De enda normala är de jag redan är kompis med. Jag borde skaffa fler, men det skulle isåfall vara på hemmaplan, men det blir ju inte så lätt.. Men borde nog ta hand om de jag redan har. Träffa Linnea oftare, lättast efter skolan någon dag. Försöka träffa Sofia igen.. har ju inte pratat med henne på år och dar känns det som! Och Sara! Det var längesen det också! Jag har ju inte ens sett hennes piercing ännu! Shame on me! Och sen är där ju Sandra, Roos och Mattias i Höör, och Maria ju såklart också! :) Måste, måste, måste!

Måste även hitta min sysselsättning. Är seriöst sugen på att börja springa! (Lucas förtjänst det också). Men tänker inte springa i två dm snö! Så det får bli när snön och isen är borta :) Borde nog börja med mindre sträckor i början också.. en halv mil är lite långt att börja med >.<

Angående imorgon.. kalas för mamma och pappa, och jag vet inte ens om jag pallar det! Mår fortfarande dåligt, och dessutom kommer förmodligen varken Sandra eller Lucas. Så lär sitta där och lyssna på när alla tjatar på mig  om det är slut mellan mig och Lucas.. hela tiden! Några tips på hur jag kan göra för att övermanna dem alla?
Men får anta det sämsta, och hoppas på det bästa!

Sen är det lov. Ska träffa Linnea, och spendera lite tid med älsk hemma (hemma) hos honom. Träffa alla misar och voffsingar igen :) Jag blir glad av att vara där. Det huset är fyllt av värme, och då syftar jag inte enbart på värme som värme, utan människorna i sig är hur snälla och trevliga som helst mot mig :) Trots att jag inte varit där så mycket, så trivs jag där. En idé hade ju varit att jag och Lucas åkt dit vissa helger när vi endå är hos honom. Det skulle vara bra för honom. <3

Alla hjärtans dag på lördag.. får väl se vad som händer då.. det blåa paketet ligger kvar tills måndag iallafall.. :(

Och Lucas, jag vet att du inte kommer lämna mig ensam på vägen mot framtiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela