AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Alla <3s dag

Publicerad 2009-02-14 21:20:49 i Allmänt

Idag är det alla hjärtans dag, som jag egentligen tycker är en överskattad dag. Men där finns något mysigt med den dagen endå. Vet ni, detta är första gången i mitt nästan 17-åriga liv då jag är lycklig på alla hjärtans dag.
Trots att jag inte får träffa min älskling idag, så är jag lika glad för det!

Han får mig att känna mig levande, på ett bra sätt.
Han kan få mig att le och skratta när som helst.
Han får mig att må bra, oavsett hur dåligt jag mår.
Han lyssnar alltid på mig, oavsett vad.
Enkelt sagt:
Han är den bästa pojkvännen, enligt mig (men det är ju också mig han är tillsammans med, så mina åsikter räknas mest (a))

Jag älskar dig, Lucas! <3

Close together,
as far apart
you're forever in my heart <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela