AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

9 januari 2008

Publicerad 2009-01-09 12:33:26 i Allmänt

Skolan idag. Andra skoldagen typ, och det är hyfsat kul än så länge. Hade min första kemi lektion under gymnasiet idag, och det gick jävligt bra! Fick beröm och allt, och läraren som frågade mig en massa saker.
Tog initiativ och var typ den enda som satte sig längst fram, men sen kom martin och nima också (lite sent) och de satte sig bredvid. Vår nya lärare heter Erik, och han är skitbra! Ska se till att satsa på kemin i år, eftersom (enligt mig) det inte gått så bra med det på högstadiet.. det var  nog mest det att jag fick nog ett betyg jag halvt förtjänade.. VG. Fick bra på vissa prov, och vissa fick jag göra om.. men fick betyget jag satsat på hela tiden, så jag var väl nöjd.

Men nu är det annorlunda. Detta är gymnasiet = sista chansen.
Måste få bra betyg så jag kommer in på universitetet/högskolan sen.
 
Men men.. lektionen börjar nu.. pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela