AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

2 juni 2009

Publicerad 2009-06-02 09:30:32 i Allmänt

Tiden går fort när man har roligt.

Under den senaste tiden har det hänt en hel del kul och positiva saker i mitt liv, faktiskt. Jag har blivit av med alla infektioner och inflammationer och skit, och jag mår toppen! Dricker Actimel varje dag nu för att stärka mitt immunförsvar, och vet nI? Det fungerar faktiskt! Såhär bra, lovar jag er, har jag inte mått på väldigt, väldigt länge.. och då snackar jag tid i antal år!

Allt fungerar hur bra som helst med pappa också, och det är kul! Dessutom är det neutralt mellan mig och farmor och farfar nu.. tur kan det väl vara..

Har badat ett antal gånger i pool nu på senare tid. Första gången i år var i slutet av april iallafall, i vår egen pool där hemma. Sen är det två gånger hemma hos tvillingarna Oskar och Viktor. Sist var igårkväll, i BH och jeansshorts. Det är ju inte det mysigaste, om man säger så.. Vi var jag, Sandra, Erik, Roos, Filip, Mackan, Oskar, Viktor och KG. Kul värre! Ska ses och bada och sånt ikväll också tror jag, med badkläder denna gången :)

Det är kul att man kan prata med dig igen iallafall, glad för det. Och att du kan skriva först på msn också, och att det inte alltid är jag som skriver till dig, och inte alltid får svar. Det sista jag vill är att förlora dig som kompis också.. låt inte henne komma mellan bara, snälla. Är det värt det?

Nu är det iallafall dagvården på sjukhuset som gäller! Två veckor, med start igår. Är dock ledig halva torsdag och hela fredag, på grund av studenter! Sen skulle det vara jägers på torsdag också, men får ju se hur det blir med det.. eftersom Erik inte stack in och köpte förköp i tid till oss.. Men han skulle iallafall försöka fixa..

Nu sitter jag i sjukhusskolan, och om 30 minuter ska jag gå ut till bussarna och möta Sandra.
Pusspuss sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela