AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Den 25 juni 2009

Publicerad 2009-06-25 17:39:43 i Allmänt

Till att börja med så blev jag påkörd av lätt MC lördagen den 13 juni. For senare på kvällen in till akuten, när mamma fått reda på det hela. Kom in där klockan 23.30 på lördagen, och hemma igen 8.45 på söndagen. Sen fick jag sova i 3 timmar, sen drog mamma och pappa upp mig >.<

På senare tid har jag inte gjort så jättemycket. Vädret har varit från och till. Har tillbringat mycket tid med Kristina (älsk), tvillingarna, Mackan, KG, Fille och Erik.

Det har ju även varit midsommar nu också. Den firades hemma hos Viktor och Oskar tillsammans med dom, Kristina, Johanna, Evve, Fille och Mackan. Senare på kvällen kom även EP och KG.
Sen stack Filli till en annan fest, och någon timme senare sticker jag, Kristina och Evve också dit. Träffade Sophie och Elin från min gamla klass och lite så. Kul var det :)

På vägen tillbaka till tvillingarna mötte vi Erik, Pontus, Oskar och Sandberg.

Tack för denna gången, alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela