AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

28 mars 2009

Publicerad 2009-03-28 23:45:05 i Allmänt

First of all, Fredrik fyller 19 idag. Grattis :)

Igårkväll åkte jag till Ystad, för att idag skriva Högskoleprovet, som jag för övrigt inte vill dela med mig av vad jag fick! Låg och snackade med Lucas några timmar innan vi somnade, och det kändes bra :) Upp klockan 07.20, äta och packa. Sen skulle vi gå till Österport skola (skolan Lucas går på). Kan ju säga att jag hela tiden visst att Bergagymnasiet i Eslöv suger, men trodde endå att det var någon typ av standard där.. men fan heller! ÖP är fan lyx! Han visade mig runder lite, sen var det dags att infinna sig i Aulan. Dagen gick faktiskt väldigt snabbt, men det är nederlag att vara på skolan en lördag! (även om inte jag går på den skolan, så skola som skola). Tyckte iallafall att det andra engelska läsförståelsen/orddelen skulle räknas.. det var lättast x) Men som med min vanliga otur, så gjorde det ju inte det >.<

Har även kommit på en del saker om förhållanden (rätt stolt över mig själv).. Ett "fel" som många gör när man ska avsluta ett förhållande (oftast om det varat länge) är att, dels skiljas som ovänner, och dels att man bara tvärt avslutar på det. Därför kommer hela gråtperioden in, och den tycker iallafall jag att jag skulle kunna slippa. Låt avslutet ta sin tid! Men båda ska vara medvetna om att det är ett avslut, och inget annat!

Men men, alltid lika trevligt hos Lucas, trots att vi bara är kompisar just nu :)
Tänker börja leva nu, för en gångs skull! Fullfölja det jag börjat på; Att visa alla vem jag verkligen är! Den tjej jag döljt i snart 17 år! Fan ta mig!

När man kom hem käkade man chips :) och kommer ner till sitt rum för att hämta min dator, så ser man att där står en platt-tv på golvet! :o MIN!
Ska kanske till Tyringe imorgon med pappa, för att leta bokhylla. Annars ska jag till Sandra i Tolånga (Kolånga, eller hur var det nu ;) ). Återstår att se vad jag gör. Pallar inte sitta hemma om dagarna bara!

Tack för en bra början på helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela