AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Dags att gå vidare :)

Publicerad 2009-03-17 22:20:23 i Allmänt

Detta kommer vara jättesvårt för mig (oss?), men har inte så stort val för tillfället. Skulle det, mot förmodan, vara så att vi skulle bli tillsammans igen, skulle jag vara lyckligast i världen. Visst, nu är det inte längesen vi "separerade", men endå dags att gå vidare nu. Jag vet trots allt vad jag vill, men tänker inte förstöra vår vänskap, för det är det finaste jag har just nu :)

Det lär ta ett tag nu, innan man "letar vidare", för det känns bäst att bara vara fri nu. Satsa på kompisar nu ett tag istället, för det kan behövas.

"Take a deep breath, and relax. You're worth it!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela