AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Den 20 mars 2009

Publicerad 2009-03-20 15:45:39 i Allmänt

En av de bästa dagarna i skolan hittintills :D
Våren är kommen, och det känns underbart!

Kom till skolan klockan tjugo över 10, då jag haft följe med Stephanie på tåget. De andra i klassen (6 stycken idag) hade då gjort fysikprovet som jag ska göra om en vecka. Vi hade historia, och gick igenom det med det amerikanska inbördeskriget. Var ju inte det roligaste precis, men det  fick gå. Sen på lunchen skulle det egentligen vara tomatsoppa i skolan, men klassen gick upp till McDonalds. Alla åt, utom Robert. Sen var det dags för matte :) En och en halv timme gick ganska så fort, och man kunde få den hjälpen man behövde. Sen var det samhälle, och man fick ju gå när man ville. Jag gick tio i tre, tog bussen, och kom lagom till stationen när det försenade tåget dök upp. Tur för mig! Sen snackade man lite med Sandra när man åkte hem till Höör, och väl där hämtade farfar mig, och skjutsade hem mig. Lat idag, men skoskav som jag kan skylla på! (a)
Då ringde jag Lucas, och fick reda på att han skulle komma hit 18.11 :) Han frågade även vad det var på bdb som jag skrivit, och jag förklarde typ.. Hade liksom kommit på varför folk kanske inte pratar med mig i klassen.. varför jag kännt mig så otroligt utanför alltid. Men men, en dag ska de få höra ett och annat! Det vill jag lova!

De som var i skolan idag var: Jag, Robert, Martin, Henrik, Maria, Sofia och Fridälv.

Pressenter ikväll då :D haha. Men det är ju trots allt faktiskt 10 dagar till jag fyller år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela