AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Den 22 mars 2009.

Publicerad 2009-03-22 19:20:11 i Allmänt

Idag gick jag upp vid 11-12 tiden, och vaknade upp i mina nya lakan :) Det är mysigt, men hade varit ännu mysigare om man delat det ögonblicket med personen man älskar.

Efter frukosten skulle vi åka till Center Syd i lödde.. och jag följde ju såklart med (korkat av mig). Handlade först mat och sånt inne på Maxi, sen åt vi på Burger King, sen var det in på köpcentret lite. New Yorker och Gina. Hittade en t-shirt på Gina för 50 spänn, som jag köpte.
På hemfärden lyckas jag somna relativt snabbt, och tycker det är hemskt när vi väl är hemma, för då ska man ju orka gå in i huset också.. Gick och la mig i typ en timme efter att vi kommit hem. Bestämde mig för att klippa mig idag.. men det har ännu inte blivit av av en hel del anledningar.

Bråk som fan från två ställen typ.. så mår allmänt skit just nu. Stötta en speciell person i min närhet, men vet inte riktigt hur jag ska göra =/

Ska gå och se om mamma kan klippa mig nu.. känner verkligen för det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela