AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Den 25 mars 2009

Publicerad 2009-03-25 20:54:49 i Allmänt

Idag vaknade jag vid 12.00, vilket var skönt.. men inte lika skönt att vakna upp svimfärdig :( gick upp och åt frukost, och sen var dagen igång. Fredrik skulle ha hit en kompis, och jag och mamma åkte iväg för att handla. Behövde röra på mig.. trodde jag.. Hade så jävla ont, så jag klarade verkligen inte av att gå mer! Sån jävla tur att vi hade kundvagn med oss, så jag kunde stödja mig på den.

Väl hemma fixade jag fika till alla, sen satt jag och höll på att svimma! Så det blev att åka in till lund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela