AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Har så jävla ont! Vill bara gråta! :'(

Publicerad 2009-03-24 12:25:41 i Allmänt

Efter att ha väntat på att någon skulle svara på UM i 20 minuter, så svarade de :D

De ville egentligen skicka in mig på KKi lund.. akut! Men allt var ju upp till mig. Jag sa att jag ville ner till dom först, och kolla. Så ska dit mellan 13.00 och 16.00 idag. Mer flexibla tider har jag nog inte varit med om där! :o

Klockan är nu snart halv ett, så får gå och göra mig klar nu.. 

Kommentarer

Postat av: Sara Svensson

Publicerad 2009-03-24 12:33:54

Varför ska du till sjukhuset? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela