AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Härlig dag i Malmö med Johanna, scizofren? :o

Publicerad 2009-03-19 07:52:07 i Allmänt

Jag har ju nästan glömt att berätta om tisdagen den 17 mars :D Jag träffade underbara Johannai Malmö för första gången då! Åkte dit efter skolan, och mötte henne på triangeln. Visick först där inne lite, sen var det gågatan tillbaka till stationen, sen var det igång med en massa olika bussfärder.

Vi var ute i västra hamnen, fyfan vad det blåste där ute! Trodde man skulle blåsa omkull, för det var inte långt ifrån! Sen åkte vi lite överallt, och kom sen till en lekplats :P stannade där tills vi började frysa, då även mörkret trädde fram. Så det var buss tillbaka till stationen, sen vänta en halvtimme på mitt tåg :)

Kul dag! Åt på Burger King och träffade Danny ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela