AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Helgen är i full gång :)

Publicerad 2009-03-14 17:56:53 i Allmänt

Igår kom mina älskade kompisar Roos och Sandra hit. Vi kollade på film och käkade godis och snackade en del. Längesen jag hade så roligt med mina kompisar, när det är vi tre tillsammans.

Igår (fredag) fick jag även tillbaka min svenska uppsats :) VG+, vilket var de högsta han sätter på en uppsats :D Hade inga stavfel och inga meningsbyggnadsfel! Ingenting. Lyckans dag, fredagen den 13e.

För övrigt så har jag pluggat idag. Gjort klart en del arbeten, men fortfarande en del kvar. Och kom även fram till att idag, 14 mars, startade våren. Den känslan när man går ut i t-shirt, när man väntar sig vinter, fanns inte! Våren är kommen :) och så sent som i torsdags hade vi snö :o

Lucas ska ha fest hos sig idag, men jag var inte bjuden ;( haha, så jag stannade hemma och pluggade. Sååååå mycket roligare. Men känner att jag har bättre kontakt med pappa nu. Han är inte elak längre, som han lätt kunde vara förr.. Och allt känns mycket bättre. Och var ju, som sagt, väldigt nöjd med att jag varit i skolan på heltid sen i tisdags. Jag mår bättre, men det är bäst jag vill må.

Lucas kommer hit nästa helg istället, och då kanske vi skulle fira mig, som fyller 17 den 30 mars :D Men det är inte bestämt ännu. Ska upp och snacka med mina föräldrar om det igen om typ en halvtimme-timme.

Men nu ska jag läsa klart boken 'Skändad', som är till skolan. Den är så jävla hemsk! Men även sann.. så på ett sätt råder jag er att läsa den, eftersom att man (som svensk) ska kunna förstå hur folk verkligen har det i andra länder (u-länder). Men på ett annat sätt skulle jag inte rekommendera den.. jag mår verkligen dåligt när jag läser den..

Jaja, ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela