AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Imorgon är det "fest" :D

Publicerad 2009-03-19 22:55:30 i Allmänt

Okeej.. deppen ska vara över nu! (ska försöka iallafall, mer kan jag inte göra). Mår mycket bättre nu, och det har förmodligen med texten jag skrev innan, och msn-konversationen med Lucas att göra. Måste få säga det igen; Tack för att du finns! <3

För övrigt så är det ju "fest" för mig imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det, för det är ju inte som alla andra år, då det kallades för släktkalas (typ bara släkten som kom), och det är ju ingen fest heller, eftersom där är släkt med. Så det får bli "fest". Mamma har hållt på att baka hela dagen sen hon kom hem från jobbet, allt för min skull :) Tack mamma, du är en av de bästa!
De som kommer lär ju bli "de gamla vanliga":
Bräda, susanne, sandra, sebastian, martin, tobias, farmor, farfar, mormor, lucas, mamma, pappa, jag, fredrik och pernilla.
Och "de unga ovanliga":
Ronnie (även känd som roos) och Maria.

Får ju se vad som händer där, och efter. Och om Lucas åker hem, eller stannar till lördag förmiddag. När jag sa det till mamma så sa hon bara att visst, det är upp till honom om han åker hem själv mitt i natten, men varken hon eller jag är glada för det. Hon sa typ: "spelar ju inte så stor roll om han stannar natten, och sen typ åker hem på morgonen på lördagen", men som sagt.. upp till honom :) bara glad att han kommer :)

Kjol i skolan imorgon :o jag chockar nästan mig själv ju för fan! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela