AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Jag bryr mig inte om vad ni säger om detta inlägg!

Publicerad 2009-03-30 01:13:23 i Allmänt

Jag känner mig verkligen misslyckad till tusen! Jag kan verkligen inte göra något bra! Och tro mig när jag säger att alla, förr eller senare, önskar att de aldrig träffat mig! Jag försöker bara göra saker bra för alla! Oavsett vad du tror, så är jag glad att du sa det till mig.. Men det är väl klart att jag tar illa upp, och blir "sur", "tvingas" sluta med en av sakerna som gör att jag kan hantera detta på någorlunda bra sätt. Men jag ska sluta, hedersord! Men vill bara att du ska veta att det inte bara blivit så för att det tagit slut, för så är det inte! Jag gör så till mina närmsta kompisar, så det bevisar bara att du tillhör dom.. men det är kanske fel? :(

Jag fyller dessutom 17 idag.. bättre födelsedag kunde man ju önskat sig.. men det blir väl bättre med dagen. Ska ju sova först.

Sitt nu inte och tro att jag skriver detta för att jag tycker synd om mig själv! För så är det inte! Jag har alltid mig själv att skylla! "Allt är mitt fel".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela