AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

My birthday!

Publicerad 2009-03-30 22:59:27 i Allmänt

Som ni kanske redan vet så föddes jag den 30 mars 1992, alltså 17 år från nu.

Idag har jag inte alls gjort så mycket.. sovit, fixat lite grann i mitt rum.. fått så jävla ont i magen igen. Därmed kommer jag nog inte till skolan förens på torsdag, om jag har tur.

När man vaknade i morse väcktes man av att familjen stod i mitt rum med en present. Fick Prison Break, säsong 1. Tack <3 Sen sov jag vidare.. var så jävla trött. Till middag ikväll åt vi pommes med kycklingnuggets. Väldigt mättande, kan jag säga. Sen blev det chokladpudding med päronen senare på kvällen.

Tack alla som grattulerat mig idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela