AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Ni måste verkligen stå ut med mig, och hur jag är, ett tag till. Jag behöver er!

Publicerad 2009-03-13 22:51:03 i Allmänt

Jaa, idag är det fredagen den 13e mars, sägs vara den dag som är mest otursbringande under årets gång. En Lucas-fri helg, vilket innebär mycket pluggande. Det har sina goda sidor det också, men jag saknar honom så!

Jämför man för några dagar sedan så mår jag mycket, mycket bättre nu än då, men allt är långt ifrån bra. Sömnbristen är det största av mina problem just nu. Försöker lära mig att hantera stress på ett annat sätt, och tycker att det går hyfsat bra. Är rätt så stolt över mig själv, eftersom jag varit i skolan på heltid sen i tisdags (sjukhuset i måndags). Och så ska det förbli! Man inser att man missar mycket.. för mycket. Man får därigenom mycket att ta igen, och saker sjunker väldigt långt ner, för man mår bara sämre och sämre. Jag vill komma därifrån. SÖMN!

Idag hade vi kemi, biologi, matte och engelska. På kemin ligger jag inte alls efter, och det är skönt. Biologin har jag en del prov och inlämningar kvar, men sen är det klart. Just nu håller vi på med evolutionen, och det är ganska så kul. Matten måste jag räkna en hel del på nu under helgen, fram till torsdag. Engelska har jag också en del att göra i. Men jag vet att jag kommer att klara det!

Men jag vet att jag kommer klara det sämre utan folk som stöttar mig. Så trots att jag kan vara som jag är, så försök stå ut med det. Det är fram tills jag är i balans igen. Och jaa, jag vet verkligen inte hur lång tid det kommer ta, men gör mitt bästa. En dag kommer jag verkligen att tacka de som fanns vid min sida, och stöttade mig. Ni är guld värda <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela