AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Pendlar mellan ruta 1 och ruta 2.. =/

Publicerad 2009-03-18 16:28:16 i Allmänt

Jaa, måste ju som sagt försöka vänja mig vid kompisar nu.. inte lätt kan jag säga, men det behövs verkligen. Var på sjukhuset 11, guardian fungerade först inte (eller det var kanske Kristel som inte fungerade?), sen fick vi bråttom när vi körde från parkeringshuset 11.45, när jag skulle vara på UM i Höör en kvart senare.. fick ringa dit och säga att jag blir lite sen =/

Och vad skulle jag där och göra? Innan var det meningen att jag skulle få ett nytt recept på p-piller, men känns lönt just nu? Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv för tillfället.. mer i obalans än någonsin tycker jag. Glömmer saker (inte alls likt mig!) och måste verkligen komma på saker att göra i veckorna, för att slippa tänka för mycket =/

Lär ju träffa Lucas nu på fredag (släktkalas) och så får man se hur länge han stannar. Glad att han kommer iallafall :) Sen lär jag ju träffa honom på fredag och lördag i nästa vecka också, för ska till Ystad och göra högskoleprovet ju :) Om jag inte är till besvär så hade jag gärna stannat längre.. vill verkligen inte hem då =/ Plus att jag inte ska till skolan på födelsedagen heller ju =/ Men jag vet inte.. lär ju se vad som händer. Och vad han säger om det såklart, blir ju soffan i vilket fall som helst.

---Bästa kompisar tills döden skiljer oss åt--- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela