AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Problem, på problem, på åter problem..

Publicerad 2009-03-23 08:37:34 i Allmänt

Hade jag fått göra om allt efter hur jag vill ha det, så hade jag ändrat på det mesta. Känns som om allt kommer nu, och har ingen att prata med om det riktigt. Man känner sig dum som pratar med Lucas om det. Jag menar, vi är inte tillsammans längre, och känner mig bara som en stor idiot som går till honom om jag behöver prata, eller behöver tröst :( Hoppas bara att det är en känsla. Han är bra att prata med, men som jag sagt innan, jag vill inte belasta honom.

Först kom det med mig och Lucas upp, och det kan jag hantera ganska så bra nu. Mycket tack för ett bra avslut :) det gav inga falska förhoppningar, och allt känns mycket bättre nu. Men visst, skulle inte tackat nej till mer (tolka mig rätt nu bara). Du vet vad jag vill, men kompisar går bra.

Sen kom allt det där med i fredags, på mitt kalas. Tjata inte på mig! Speciellt inte DU, för det är oftast du som inte vill höra tjat, och det ända du har att säga är; "du förtjänar att höra det".
Och som om inte det vore nog. Mycket på grund av dig, så har jag och pappa börjat bråka.. igen! Men det är ju bra. För en enda jävla gångs skull är min pappa på din sida. Grattis!
Igår satt man uppe och kollade på Beck.. allt för att trösta en (tre) viss(a) person(er).. Knappt sovit inatt.

Och sen kan man ju fortsätta rabbla problem.. jag är rädd för det värsta just nu. Om det är som jag fasar för, så vet jag inte alls var jag ska ta vägen. Det är inte vi längre.. jag är rädd..

Skola nu, och jag känner det bara som en jävla belastning just nu! Men se det positivt.. jag slipper sitta hemma och tänka hela tiden. Trots att jag skulle behöva sova några dygn just nu!

Kommentarer

Postat av: Robert S

Publicerad 2009-03-23 21:54:30

Ja men du ska se att det som går sönder nu kommer att fixa sig. jag kan lova att det alltid kommer finnas åtminstonen en famn du kan falla i och gråta hur mycker du vill och när du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela