AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Vad ska jag göra med mitt liv?

Publicerad 2009-03-22 01:17:59 i Allmänt

Jag tror aldrig att jag har varit så osäker i hela mitt liv! Vad vill jag ska ske? Joo, jag vet ju vad jag vill.. men händer det? Nope! Känns ju otroligt lättare nu iallafall, trots att känslorna finns kvar. Glad för det, trots att jag vill ha mina känslor besvarade.. igen. Natten till lördagen var helt underbar iallafall :) Varför kunde vi inte ha det så förr? Att allt fungerade? Dock att känslorna skulle finnas där också, men vafan, de fanns ju där en gång i tiden. Men var tog de vägen? Var det den jävla listan? RIV SÖNDER DEN! snälla.. gaah! Om det bara vore så enkelt..

Detta är värre än att vara olyckligt kär i en kille som inte ens vet om att man existerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela