AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Veckan

Publicerad 2009-03-26 00:02:06 i Allmänt

Kan väl börja med i söndags.. fick så jävla ont i magen så det fanns inte! Mensvärk, fast 1000 gånger värre! :o
I måndags var jag i skolan, men magen jävlades fortfarande, och kom då på att värktabletter inte fungerade..
I tisdags var jag hemma, sov bort dagen, för då kände jag inte att det gjorde ont.
Idag (onsdag) var jag hemma, handlade med mamma, men gick inte så bra. Slutade med att jag var på sjukhuset klockan 16.00.. det var verkligen HEMSKT att vara där!
Imorgon (torsdag) är jag förmodligen hemma. Mamma har jobbat natt, så hon kommer sova bort dagen. Kanske ska... jaja, återstår att se.
På fredag är det förmodligen inte heller skola, men det vet jag inte än.. iallafall är det att åka till lucas på kvällen, för jag ska skriva högskoleprovet på lördag i ystad. Åker dit 18.23.
På lördag är det högskoleprovet som skrivs klockan 08.30. Sen hem på kvällen.
På söndag måste jag plugga, likaså på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela