AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

12 november 2009

Publicerad 2009-11-13 00:10:26 i Allmänt

Idag var det utvecklingssamtal för mig på skolan. Det gick hyfsat bra tycker jag. VG eller MVG i estetisk verksamhet, vilket känns bra. Hade dock inget omdöme i teckenspråk, så blev lite besviken på det. Presterar jättebra när jag är i skolan, måste dock se till att vara där hela tiden.

Imorgon är det lång dag.
8.15 - 9.20 Samhälle
12.30 - 13.30 Matte
13.45 - 15.45 Estet
Är hemma på stationen ungefär halv 5, och då står älsk där på stationen, och väntar på mig :D
På håltimmarna ska jag plugga svenska, engelska och matte. Låter vettigt tycker jag. Så blir till att sno bordet längst in i biblioteket ;D

På kvällen blir det till att följa med David (hjäääääärta) och äta middag :P Nice vare jaa!

En dag ska jag kunna hoppa hopprep som dom i videon till låten Rise up med Yves Larock! Dags att börja öva då, säger jag bara :P hahaha. Liksom lycka till! Men nice skulle det varit.

Men serru, nu har jag inget att skriva, som jag kommer på nu iallafall.. :/

Så, PUSS på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela