AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Butterflies in my mage!

Publicerad 2009-11-10 01:21:33 i Allmänt

Hur kunde tiden bara gå så fort? Hur var det bara möjligt?! Jag är lycklig. Lycklig som bara den. Jag saknar ord, och det är helt jävla underbart! Jag har fjärilar i magen.. jaa, faktiskt i hela kroppen! Och det finns inte nog med ord för att folk ska kunna förstå fullt ut, tro mig. En dag ska jag visa dig den största kärleken <3

I fredags var det jägers med Kristina som gällde. Träffade en massa folk där :D Mackan, Mimmie, Mimmies kille, Roos, Maria, osv. Dansade så man fick ont i fötterna, men kan ju även bero på att jag hade högklackat på mig, men skitsamma ;) Dock kunde det ha varit en bättre DJ!
I lördags var jag med David hela dagen <3 Underbart att somna vid hans sida, och sedan vakna klockan 13.30 :D haha. 
I söndags var det fars dag, så fick gå upp "tidigt" för att ge pappa present. Men så kan det ju vara ibland :P Sen var det hem till farmor och farfar för att fira farfar. Blev tårta och massa, men jag var inte alls sugen på sånt då. Martin hade med sig massa filmer, och jag skulle låna G-force, men såklart så glömde jag den hos farmor.. Sen åkte jag och David hem till honom en sväng, alltid lika kul :P Har ju väldigt lätt blivit så att vi är hos mig.. har liksom varit lättast eftersom David har tillgång till bil. Sen var det hem till mig igen, och kolla på idol :D
Vaknade imorse med söte David vid min sida. Underbart! Och han ska inte klaga på mig ;D han var inte den som ville upp ur sängen imorse, det var lilla jag :P haha. 

Imorgon tror jag att jag ska dra till Eslöv och träffa en kompis. Mycket roligt! Och vi har temadag i skolan också, så blir jättechill dag imorgon. Har endast engelska, men det är ju inte så megaroligt precis. Usch, borde plugga! Pigg som ett rent helvete är jag nu också, klockan 01.19 >.< Ska jag sova eller inte? :P haha. Återstår att se vad som sker. Borde vända rätt på dygnet igen.. men ibland undrar man vad det tjänar till.. jag menar, till helgen vänds det lika väl tillbaka till nattelivet! Men det kan jag ju vara en bidragande orsak till (a). 

Neej, nu ska jag hitta något att äta, puss på er alla! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela